Cosul de cumparaturi nu contine produse.

Catalog
Informatii
Marci produse

Politica de Retur

 
Produsele achizitionate de pe site-ul www.smilegsm.ro se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport (FanCourier) utilizat pentru receptionarea produselor.
SEP GSM S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport, aceste cheltuieli fiind suportate integral de catre client.
 
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia. Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia  consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
 
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe produs sau pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu pe toate produsele, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre  producator. Deteriorarea sigiliului aduce o limitare a dreptului de renuntare la contract.
 
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza SEP GSM S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie sau email). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Model formular:
................................................................................................................................................................................
Catre: S.C. SEP GSM S.R.L., Calea Feldioarei nr. 24, BRASOV, contact@smilegsm.ro
 
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractual referitor la vanzarea urmatoarelor:
 
Produse:                                                      (se va completa cu produsele facturate/primite)  

Comandate / Primite la data:                       (data comenzii / data primirii produselor)
Nume si prenumele consumatorului:            (Numele si Prenumele)
Adresa consumatorului:                               (Adresa completa)
Semnatura consumatorului                          (Doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
 
Data:                                                                   

.............................................................................................................................................................................
 
Obligatiile care revin SEP GSM S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care transportul a fost gratuit). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator).
Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 5 zile lucratoare de la receptionarea produselor. 
 
 

spacer
Ghidul tau autentic de shopping.
Website detinut de SEP GSM S.R.L., CIF: 29907904, Reg.Com: J8/378/2012